EVROPA U GRAČANICI:

Večerašnjim treningom počinjemo pripreme za revanš meč 1/8 finala EHF European Cupa koji igramo u subotu 20.02.2021.g. sa početkom od 18,00 sati u našoj Sportskoj dvorani u Gračanici protiv izvanredne ekipe HC”Neva SPb” iz Sankt Petersburga, Rusija.
Ovo je tek treća zvanična klupska takmičarska rukometna, evropska utakmica koja se igra u Gračanici.
Nakon danskog Aalborga (2002.g.) i češke Dukle (2019.g.), u naš Grad dolazi ruska HC”Neva SPb”.
Bez obzira što smo naše sportske šanse zbog loše igre i rezultata u Rusiji sveli u sferu teorije, svejedno smatramo da je ovo jedna od onih istorijskih utakmica našeg kluba, posebno važnih za Grad Gračanicu i gračanički rukomet.
Utakmica kakvih u dugogodišnjoj istoriji nije bilo puno, a od svih nas zavisi da li će ih, kada i koliko još biti.
Nećemo ovom tvrdnjom o istorijskom aspektu utakmice ublažavati našu situaciju, nećemo buditi osjećaj zadovoljstva što smo uopšte u ovoj fazi prestižnog takmičenja ili simpatičnim citatima tipa “nikad poraz, samo lekcija” apstrahovati ne/učinjeno, nego ćemo sami sebi javno priznati da smo doživjeli težak poraz i rukometnu lekciju od iskusnije i bolje ekipe koja je za razliku od nas od prvog do posljednjeg minuta znala šta želi i kako to ostvariti na terenu.
Nećemo nikome dodatno objašnjavati činjenicu da nam je protivnik klub kojeg vode i u kojem nastupaju isključivo profesionalci, koji na sve svoje utakmice u nacionalnom prvenstvu putuje avionom, koji je organizaciono na izuzetno visokom evropskom nivou, kako se ne bi stekao dojam da tražimo bilo kakav alibi ili opravdanje.
Međutim, sve naprijed rečeno nas ne sprječava da u subotu ne pokušamo dobrom igrom, stečenim iskustvom, požrtvovanjem i borbom za svaku loptu, popraviti utisak iz prvog meča i postići mnogo bolji rezultat od onog iz Sankt Petersburga, te dokazati rukometnoj javnosti da smo nešto naučili i da razlika dvaju ekipa nije tako drastična.
Takođe, još jednom koristimo priliku da pozovemo naše navijače i ljubitelje rukometa da kupovinom ulaznica podrške pomognu rad kluba.
Do sada su za ovu priliku prodane 104 ulaznice, od čega je Mirza Ćehajić Budo kupio 40 ulaznica, Midhat Brkić 5, Nusreta Ustavdić i Hatidža Jahić po 4.
Preostalih 51 ulaznica prodate su po slijedećim prodajnim mjestima:
kiosk “I-novine” 13, caffe “Sport” sportska dvorana 13, ETNA 3, Bilijar klub “Bily” 10, sekretar 12.

PUT U RUSIJU:

Ukratko osvrnućemo se na sadržaj predhodna četiri dana koja su obilježili prvu utakmicu ovog dvomeča.
Na put smo krenuli u četvrtak 11.02.2021.g. u 4,00 sata ujutro.
Nakon uobičajene aerodromske procedure letom u 8,30 h iz Sarajeva, stigli smo u Istanbul u 12,30 h po lokalnom vremenu (+2,00 h).
Desetosatnu pauzu na aerodromu i validne PCR testove, iskoristili smo za odlazak u Istanbul i obilazak Plave džamije, Hipodroma i Aya Sofije, vodeći računa da nas trošak prevoza i obroka u gradu ne košta više od obroka na aerodromu gdje su cijene po pravilu najviše.
Na aerodrom Ataturk vratili smo se u 19,00 h.
Let za Sankt Petersburg bio je u 22,25 sata, a na odredište smo stigli u 02,00 h iza pola noći.
Prelijep dan u Turskoj i temperaturu od 18°C, zamjenilo je sniježno vrijeme na sjeveru Rusije i temperatura -18°C.
Transfer do hotela Art Nuovo i smještaj po sobama trajao je do 03,00 sata.
Dakle, prva faza koja je uključivala putovanje dugačko cca 22,00 sata bila je završena.
U petak od 09,00 h imali smo doručak, a u 11,00 sati video-analizu.
Trener Doborac, detaljno je analizirao svaki segment igre i svakog pojedinca protivničkog tima ponaosob i još jednom potcrtao zadatke svakog našeg igrača.
Nakon ručka koji je bio u 13,00 sati i kraćeg odmora, krenuli smo na trening u dvoranu u kojoj se trebala igrati utakmica.
Nakon treninga 17,00-18,30 sati vratili smo se u hotel, večerali u 19,30 h, kratko se družili u holu hotela, tortom i dobrim raspoloženjem obilježili smo rođendan Adija Džinovića, a u 21,00 sati bilo je obavezno povečerje za sve igrače.
Na dan utakmice, ujutro smo imali doručak u 8,00 h, a rani ručak u 11,00 sati.
Između dva obroka naši igrači Ćuzović, Radičević i Živanov uradili su na Klinici nove PCR testove koji su im bili neophodni za ponovni ulazak u Tursku i povratak u BiH.
Rezultatima testa koji su trebali biti isti dan u večernjim satima posebno se opteretio Mile Ćuzović, koji se kao izuzetno odgovoran i savjestan momak, uvijek unaprijed sekira, a to se često odrazi na njegovu igru i maksimalnu fokusiranost.
Predstavnik kluba, otišao je sa domaćinima na tehnički sastanak sa delegatom, a trener Doborac je iskoristio i posljednje minute da sa golmanima pogleda još nekoliko pripremljenih klipova i da im podjeli posljednje savjete.
Na utakmicu smo u odličnom raspoloženju krenuli u 12,45 sati, a stigli smo pred Dvoranu u 13,30 sati.
O utakmici smo već pisali i nemamo ništa novog dodati, a i velika većina naših navijača istu je pratila posredstvom linka koji je i sada dostupan.
Nakon utakmice, dok su još glave “bile vruće” u svlačionici smo pokušali ukratko analizirali pojedinačni i timski učinak gdje je priznaćemo izostala vlastita samokritičnost i svjesnost slabog izdanja većine naših igrača.
Vratili smo se u hotel gdje smo u grobnoj tišini imali večeru, a zatim smo počeli sa spremanjem ličnih stvari za povratak.
Nikom nije bilo do eventualnog odmora ili sna, a poseban problem koji je unosio dodatnu nervozu bila je činjenica da obećana PCR analiza za naša tri igrača nije bila završena do 18,00 sati kako je bilo obećano.
Nakon toga, počela je treća faza našeg putovanja, kada smo u 23,30 sati krenuli iz hotela ka aerodromu.
Predsjednik kluba Musić je sa izvanredno kooperativnim i stručnim predstavnikom putničke agencije “Go Book” iz Visokog (Emir Omanović, rukometaš visočke Bosne), dogovorio scenario da u slučaju da na vrijeme ne dobijemo obećane rezultate PCR testova, igrači iz Crne Gore iz Istanbula budu preusmjereni na let za Podgoricu, a igrač iz Srbije za Beograd.
Na svu sreću predstavnici ruske Klinike su u toku našeg transfera na aerodrom sa velikim zakašnjenjem dostavili nalaze, a očekivano i na našu sreću svi igrači su bili negativni na Covid-19.
Let za Istanbul planiran za 02,45 sati, dogodio se sat kasnije.
U Tursku smo stigli ujutro nešto prije 07,00 h.
Ovaj puta u Turskoj nas je dočekalo izuzetno loše vrijeme nesvojstveno Istanbulu sa neprestanim, intenzivnim snježnim padavinima.
Na aerodromu smo proveli cijeli dan uz ručak (brza hrana) koji smo imali u 12,00 sati, a za par mlađih igrača i u 16,00 sati.
Let za Sarajevo po redu letenja bio je predviđen u 19,25 sati, ali smo nakon dugotrajnog kruženja po pisti, po izuzetno lošem vremenu uzletili sa jedine funkcionalne piste tek u 21,15 sati.
U Sarajevo smo sletili u 20,55 sati po lokalnom vremenu (-02,00 sata), gdje nas je čekao autobus.
U Gračanicu smo došli jutros u 00,30 sati, čime smo pored prve faze i 22,00 sata putovanja, okončali još jedno putovanje u trajanju od cca 26,00 sati.